Tävling! :) = SUPER!

Idag har jag varit på tävling! Jag hadde med mig Dundee & Tennis!
Först red jag en L:B Dundee var nolla och fick en 2 plac.
Tennis i L:b var nolla fast precis utan för.
Jätte fina rundor!

Sen red jag en L:a! Dundee fick ett pet men en jätte fin runda!
 Tennis var nolla och en bra tid, men dock sista ryttare putte ner mig från placeringen men vi var på samma sekund! hon var typ 20 hundradelar snabbare ( attans)!
Men är jätte nöjd, Det var en Fin och rytmisk rynda! :) Duktiga Ponnyer!

Efter tävlinen så red jag Zip! Det gick JÄTTE bra, Dock var han lite studsig i början men sen lungnade han ner sig ;) Duktiga Zip!

Jag och Mamma åkte till Annalena, Mamma skulle hjälpa henne med en Häst!
Jag tyckte det var Jätte äkligt men sen var det inte så farligt!
Dom skulle dra ut små "Klämmor" i pannan på hästen!!!




    GLÖM INTE KOLLA IN EN JÄTTE DUKTIG RYTTARE OCH BLOGGARE:  http://bohusponnyn.blogg.se





       Idag har jag ridit denna godingen! ;)
       
       Duktiga ponnys! <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina!! :)

2011-02-06 @ 21:35:50
Postat av: Lisza

/Lisa :)

2011-02-06 @ 21:37:04
URL: http://liszanilsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack så snällt att du hjälpte Lisa med Zippen! Du ser ju lagom ut på honom! Kram Camilla

2011-02-07 @ 18:48:09
Postat av: ida

Tack <3// ida

2011-02-08 @ 18:36:06
Postat av: emil

haha, gud vad söta ponnys du har :)

2011-02-15 @ 21:17:34
URL: http://bohusponnyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0